bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.
Boom - Platforma Digitala
Despre Boom
Canale Boom
Abonamente
Configureaza abonament
Extracaravana
Ce rost are sa ne panicam?
In momentul in care apare o defectiune, nu trebuie decat sa ne suni la unul dintre numerele de telefon ale serviciului clienti (Call Center) si sa ne dai cateva detalii despre natura defectiunii.

Call Center:
  • Disponibil 24h: 021- 232.55.66 (tarif local normal)
  • *BOOM (0741.872.666 - disponibil in reteaua Orange)
  • *MYBOOM (0725.125.929 - disponibil in reteaua Vodafone)

Reprezentantul Call Center hotaraste daca este vorba despre o defectiune care necesita interventia unui tehnician si in maxim 24 de ore o echipa soseste la tine acasa pentru a identifica problema.
 


Cum “traduc”mesajele de eroare?
Ai aici un mic ghid de interpretare a mesajelor care iti apar pe ecran in cazul unei erori.

  Probleme tehnice  
  Cardul de vizionare nu este autorizat - va rugam sa asteptati. detalii  
  Ecran negru sau cu mesajul "Decodorul nu poate receptiona semnale". detalii  
  Ecran negru sau cu mesajul "Va rugam apelati serviciul clienti (6)". detalii  
  Ecran negru sau cu mesajul "Va rugam apelati serviciul clienti pentru a va abona la acest canal (4)". detalii  
  Nu este un card de vizionare NDS. detalii  
  Pe ecran apare mesajul "Va rugam sa introduceti cardul de vizionare (1)". detalii  
  Regretam, acest canal nu este disponibil. detalii  
  Regretam, acest canal nu este momentan disponibil in zona dvs. detalii  
  Se initializeaza cardul de vizionare NDS - va rugam sa asteptati. detalii  
  Va rugam sa apelati Serviciul Clienti pentru a va abona la acest canal. detalii  
  Va rugam sa contactati Serviciul Clienti cu privire la aceasta achizitionare prin intermediul sistemului Plata-Per-Vizionare. detalii  
  Va rugam sa contactati Serviciul Clienti, s-a atins numarul maxim de achizitionari prin intermediul sistemului Plata-Per-Vizionare. detalii  
  Va rugam sa contactati Serviciul Clienti, s-ar putea sa aveti o problema cu decodorul. detalii  
  Va rugam sa contactati Serviciul Clienti. detalii  
  Va rugam sa contactati Serviciul Clienti. Cardul de vizionare nu este autorizat pentru utilizarea in acest decodor. detalii  
  Va rugam sa introduceti cardul de vizionare si sa nu il scoateti decat daca vi se solicita sa faceti acest lucru. detalii  
  Va rugam sa va verificati cardul de vizionare si apoi sa il introduceti din nou inainte de a apela Serviciul Clienti. detalii  


Si in cazul unor probleme tehnice?
Cateva situatii in care nu e nevoie sa astepti un tehnician, le poti solutiona singur, apasand cateva butoane:

  Probleme tehnice  
  Am uitat codul PIN al receptorului. Cum procedez? raspuns  
  Anumite canale ( B1TV, OTV,PROTV International) se vad cu intreruperi Anumite canale ( B1TV, OTV,PROTV International) se vad cu intreruperi. raspuns  
  Cum procedez in caz ca softul EPG s-a blocat si a disparut meniul cu text? raspuns  
  Cum se schimba limba canalului pe care il vizionez? raspuns  
  Doresc sa revin la setarile initiale ale receptorului. Cum procedez? raspuns  
  In timp de furtuna, ploaie, imaginea dispare sau se intrerupe. raspuns  
  Pe canale proprii sau canale cu filme apare ecran negru sau se cere un cod. raspuns  
  Pe ecran imi apare mesajul "Fara semnal" si nu pot reveni la meniul de baza. Cum procedez? raspuns  
  Pentru anumite canale (HBO, CINEMAX,VIASAT) purtatoarea audio este numai in limba maghiara. raspuns  
  Peste sonor se aude uneori un usor brum (bazait). raspuns  
Boom Express
Boom Express Primesti Boom pe loc. Rapid, fara abonament. Si beneficiezi si de serviciul buy-back receptor.
Afla mai multe
Newsletter
Ramai la curent cu ofertele speciale si programele care merita vazute.
Abonare