Home
> Asistenta Clienti > Suport tehnic
|
|
Ce rost are sa ne panicam? In momentul in care apare o defectiune, nu trebuie decat sa ne suni la unul dintre numerele de telefon ale serviciului clienti (Call Center) si sa ne dai cateva detalii despre natura defectiunii.
Call Center: - Disponibil 24h: 021- 232.55.66 (tarif local normal)
- *BOOM (0741.872.666 - disponibil in reteaua Orange)
- *MYBOOM (0725.125.929 - disponibil in reteaua Vodafone)
Reprezentantul Call Center hotaraste daca este vorba despre o defectiune care necesita interventia unui tehnician si in maxim 24 de ore o echipa soseste la tine acasa pentru a identifica problema.
|
|
Cum “traduc”mesajele de eroare?Ai aici un mic ghid de interpretare a mesajelor care iti apar pe ecran in cazul unei erori.
|
|
Cardul de vizionare nu este autorizat - va rugam sa asteptati. |
detalii |
|
|
 |
Smartcardul nu este autorizat. Acest mesaj apare in general atunci cand se face instalarea echipamentului la client si se porneste decodorul pentru prima data. De asemenea mesajul apare atunci cand clientul a fost deconectat din sistem.
|
 |
|
|
|
|
Ecran negru sau cu mesajul "Decodorul nu poate receptiona semnale". |
detalii |
|
|
 |
In cazul in care problema nu este din cauza unei furtuni sau de pozitionare a antenei atunci se restarteaza receptorul din comutatorul On Off din spatele acestuia, mentinandu-l in starea Oprit circa 1 minut. Apoi daca nu revine imaginea, se verifica semnalul urmarind pasii de la punctul 2. Daca problema persista se va apela serviciul clienti.
|
 |
|
|
|
|
Ecran negru sau cu mesajul "Va rugam apelati serviciul clienti (6)". |
detalii |
|
|
 |
Este posibil ca receptorul dumneavoastra sa fi fost suspendat temporar pentru neplata facturii sau receptorul a stat inchis de la butonul din spate o perioada mai lunga. Apelati serviciul clienti.
|
 |
|
|
|
|
Ecran negru sau cu mesajul "Va rugam apelati serviciul clienti pentru a va abona la acest canal (4)". |
detalii |
|
|
 |
Canalul respectiv nu a fost inclus in pachetele achizitionate, sau canalul respectiv este de tip PAY PER VIEW unde fiecare eveniment sa plateste separat apeland relatiiclienti.
|
 |
|
|
|
|
Nu este un card de vizionare NDS. |
detalii |
|
|
 |
Smartcardul introdus in decodor nu este un smartcard Boom TV.
|
 |
|
|
|
|
Pe ecran apare mesajul "Va rugam sa introduceti cardul de vizionare (1)". |
detalii |
|
|
 |
Se deschide usita corespunzatoare cardului se scoate cardul si se reintroduce. Daca mesajul nu dispare se restarteaza aparatul si apoi se repeta operatia.
|
 |
|
|
|
|
Regretam, acest canal nu este disponibil. |
detalii |
|
|
 |
Apare in general atunci cand clientul comuta decodorul pe un canal free-to-air dar smartcardul nu este activat corect. Clientul trebuie sa raporteze eroarea la Serviciul Clienti in vederea remedierii.
|
 |
|
|
|
|
Regretam, acest canal nu este momentan disponibil in zona dvs. |
detalii |
|
|
 |
Canalul respectiv este blocat explicit in zona in care se afla clientul. Din diverse considerente se poate lua decizia blocarii receptiei unui canal intr-o anumita zona geografica. Acest mesaj nu reprezinta o eroare.
|
 |
|
|
|
|
Se initializeaza cardul de vizionare NDS - va rugam sa asteptati. |
detalii |
|
|
 |
Se efectueaza verificarea interna a smartcardului si decodorului.
|
 |
|
|
|
|
Va rugam sa apelati Serviciul Clienti pentru a va abona la acest canal. |
detalii |
|
|
 |
Clientul nu este abonat la pachetul respectiv. Clientul poate suna la Serviciul Clienti pentru a solicita abonarea la canalul respectiv.
|
 |
|
|
|
|
Va rugam sa contactati Serviciul Clienti cu privire la aceasta achizitionare prin intermediul sistemului Plata-Per-Vizionare. |
detalii |
|
|
 |
Credit insuficient pe card pentru a achizitiona acest eveniment PPV. Acest mesaj apare in cazul utilizarii creditului pre-platit.
|
 |
|
|
|
|
Va rugam sa contactati Serviciul Clienti, s-a atins numarul maxim de achizitionari prin intermediul sistemului Plata-Per-Vizionare. |
detalii |
|
|
 |
S-a atins numarul maxim de evenimente PPV pe care smartcardul le poate memora.
|
 |
|
|
|
|
Va rugam sa contactati Serviciul Clienti, s-ar putea sa aveti o problema cu decodorul. |
detalii |
|
|
 |
Este posibil ca decodorul sa fie defect.
|
 |
|
|
|
|
Va rugam sa contactati Serviciul Clienti. |
detalii |
|
|
 |
Exista suspiciunea ca respectivul card si /sau decodor sunt folosite in mod fraudulos.
|
 |
|
|
|
|
Va rugam sa contactati Serviciul Clienti. Cardul de vizionare nu este autorizat pentru utilizarea in acest decodor. |
detalii |
|
|
 |
Smartcard-ul si decodorul functioneaza in pereche. Daca la activare unul dintre numerele lor seriale nu este corect se primeste acest mesaj de eroare.
|
 |
|
|
|
|
Va rugam sa introduceti cardul de vizionare si sa nu il scoateti decat daca vi se solicita sa faceti acest lucru. |
detalii |
|
|
 |
Smartcardul nu este introdus in decodor. Daca totusi smartcardul este introdus in decodor atunci decodorul este defect. Trebuie solicitata la Serviciul Clienti inlocuirea decodorului.
|
 |
|
|
|
|
Va rugam sa va verificati cardul de vizionare si apoi sa il introduceti din nou inainte de a apela Serviciul Clienti. |
detalii |
|
|
 |
Sistemul nu poate citi smartcardul. Este posibil ca decodorul sau smartcardul sa fie defecte. Eroarea trebuie raportat la Serviciul Clienti in vederea inlocuirii componentei defecte.
|
 |
|
|
|
|
Si in cazul unor probleme tehnice?
Cateva situatii in care nu e nevoie sa astepti un tehnician, le poti solutiona singur, apasand cateva butoane:
|
|
Am uitat codul PIN al receptorului. Cum procedez? |
raspuns |
|
|
 |
Daca ai uitat codul PIN al receptorului, trebuie sa suni la serviciul de relatii cu clientii pentru a-l debloca.
|
 |
|
|
|
|
Anumite canale ( B1TV, OTV,PROTV International) se vad cu intreruperi Anumite canale ( B1TV, OTV,PROTV International) se vad cu intreruperi. |
raspuns |
|
|
 |
In cazul in care aveti un singur STB apelati serviciul clienti care va trimite o echipa pentru remedierea defectiunii. Problema este generata de pozitia antenei fata de satelit. In cazul in care aveti 2 STB uri ,problema poate fi generata de setarile de LNB. Acestea pot fi verificate prin parcurgerea Mosaic -> optiuni -> Setari Avansate -> Setari LNB. In cazul unui singur STB trebuie selectat Singleview apoi OK si Back. In cazul a doua STB uri se va selecta optiunea Multiview apoi OK si Back.
|
 |
|
|
|
|
Cum procedez in caz ca softul EPG s-a blocat si a disparut meniul cu text? |
raspuns |
|
|
 |
In cazul in care se blocheaza softul EPG si se constata lipsa textului din meniu, se va opri receptorul de la butonul din spate si se va reporni dupa cateva secunde.
|
 |
|
|
|
|
Cum se schimba limba canalului pe care il vizionez? |
raspuns |
|
|
 |
Daca limba canalului pe care il vizionezi la un moment dat nu este cea dorita, apasa tasta "+" apoi cu tastele sus / jos de la telecomanda selecteaza limba dorita (engleza/maghiara), dupa care apasa tasta "OK" pentru confirmare.
|
 |
|
|
|
|
Doresc sa revin la setarile initiale ale receptorului. Cum procedez? |
raspuns |
|
|
 |
Daca doresti sa revi la setarile din fabrica ale receptorului, il opresti de la butonul din spate, il repornesti, apoi imediat dupa ce pe ecran apare mesajul "Please Wait Initialising..." tii apasate in acelasi timp toate cele 4 butoane ale receptorului care formeaza un cerc pana cand pe ecran apare mesajul "Va rugam sa deconectati...". Opresti si pornesti din nou receptorul.
|
 |
|
|
|
|
In timp de furtuna, ploaie, imaginea dispare sau se intrerupe. |
raspuns |
|
|
 |
Apasa Mosaic -> Optiuni -> Selectati-va semnalul -> AMOS2TX24L78 -> OK. Va apare screenul cu indicatoare de semnal. Sub indicatorul din stanga, "Signal Level" trebuie sa fie intre 230 Max si 180, functie de lungimea cablului. Apoi pentru revenire se apasa tasta Back. Daca indicatorul, in conditii meteo normale, nu respecta aceste valori apelati serviciul clienti care va trimite o echipa pentru remedierea defectiunii.
|
 |
|
|
|
|
Pe canale proprii sau canale cu filme apare ecran negru sau se cere un cod. |
raspuns |
|
|
 |
Se urmeaza pasii Mosaic -> Optiuni -> Interdictie copii -> COD(4 caractere) -> Se decrementeaza nivelul parental. In cazul in care ati uitat codul STB ului apelati serviciul clienti. Sau canalul a fost blocat de catre Dvs.( Mosaic ->Programe->Canale blocate)
|
 |
|
|
|
|
Pe ecran imi apare mesajul "Fara semnal" si nu pot reveni la meniul de baza. Cum procedez? |
raspuns |
|
|
 |
In primul rand se verifica daca intrarea de antena din spatele STB-ului este conectata corect, apoi se apasa tasta MOSAIC dupa care intri in meniu si mergi la OPTIUNI / SELECTATI-VA SEMNALUL si se introduce codul (codul implicit este 0000). Aici selectezi AMOS-2 TX24L78. Daca lacatul este verde, atunci decodorul receptioneaza semnal, si apasi tasta "OK " pentru pastrarea setarilor.
|
 |
|
|
|
|
Pentru anumite canale (HBO, CINEMAX,VIASAT) purtatoarea audio este numai in limba maghiara. |
raspuns |
|
|
 |
Apasa tasta + si selecteaza Eng ( Engleza)
|
 |
|
|
|
|
Peste sonor se aude uneori un usor brum (bazait). |
raspuns |
|
|
 |
Volumul STB ului este undeva la minim. Acesta trebuie folosit in portiunea colorata a indicatorului de volum ( galben, portocaliu , rosu).
|
 |
|
|
|
|
|
|
Boom Express
 Primesti Boom pe loc. Rapid, fara abonament. Si beneficiezi si de serviciul buy-back receptor.
Afla mai multe
Ramai la curent cu ofertele speciale si programele care merita vazute.
Abonare
|