Home
> Asistenta Clienti > Abonarea si sistemul de plata
|
|
Intra in familie In data de 3 a fiecarei luni calendaristice, DTH Television va emite o factura continand contravaloarea serviciilor prestate acestuia in luna de facturare anterioara. Prima factura emisa va contine contravaloarea abonamentului (prorata) si contravaloarea serviciilor prestate de catre DTH Television in perioada cuprinsa intre data activarii si ziua anterioara datei de facturare. Plata abonamentului lunar se poate efectua prin intermediul BRD-GSG in contul nostru RO44BRDE441SV61991464410 astfel: - Plati in numerar. Exista posibilitatea de a achita factura direct la ghiseele BRD - Groupe Société Générale/CEC, unde plata se poate efectua cu numerar, fara a fi nevoie sa detii un card sau cont bancar. Se prezinta factura la efectuarea platii si sa pastreaza chitanta emisa de banca.
- Plati prin Vocalis. Daca aveti un cont bancar si ati solicitat acces la serviciul Vocalis, oferit de BRD-Groupe Societe Generale, puteti initia plata facturii catre DTH Television Grup SA prin telefon.
- Plati prin transfer bancar (ordin de plata). Se poate plati cu Ordin de Plata completand urmatoarele date: Beneficiar: DTH Television Grup SA; Banca: BRD - Groupe Société Générale sucursala UNIREA; Cont IBAN RO44BRDE441SV61991464410. Se completeaza, de asemenea, informatiile despre numele titularului contractului, seria si numarul facturii platite, codul de abonat, numele bancii, contul bancar si suma de plata. Se depune la banca Ordinul de Plata si se dispune efectuarea transferului.
- Plati prin Mobile Banking (Mobilis®). Poti achita factura catre DTH Television Grup SA, pentru tine sau cei apropiati, direct din meniul telefonului mobil cu abonament Orange, daca ai un cont deschis la una din sucursalele BRD - Groupe Société Générale si beneficiezi de serviciul Mobilis® oferit de BRD - Groupe Société Générale.
- Plati prin BRD NET. Daca ai cont bancar la una din sucursalele BRD - Groupe Société Générale si ai solicitat acces la serviciul BRD NET, poti plati factura catre DTH Television Grup SA prin internet.
- Plata prin posta. Poti achita factura prin mandat postal catre DTH Television Grup. Completeaza la posta un mandat postal in care se trec datele tale si ale DTH-ului iar posta vireaza banii la BRD in contul scris pe mandat.
Important: Indiferent de varianta de plata aleasa te rugam sa specifici pe documentul platii codul de abonat aflat in partea din stanga sus a facturii, altfel Boom nu isi asuma responsabilitatea confirmarii sumei platite. Pentru convenienta, poti plati sume mai mari decat totalul de plata. Aceste sume vor fi scazute din totalul de plata al facturilor emise ulterior. Pentru variante alternative de plata, comisioanele aferente platii cad in sarcina platitorului.
|
|
Actele necesare pentru activarea contractelor pe persoana juridica: Ai nevoie de Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului si imputernicire in care sa se specifice faptul ca semnatarul reprezinta firma in relatia cu noi. Daca persoana care va semna este una dintre cele care se regasesc pe actele de identificare fiscala, va da o declaratie pe propria raspundere in care isi atesta calitatea si isi asuma responsabilitatile pe durata derularii contractului. La acestea se adauga actul de identitate (CI/BI) si stampila persoanei juridice.
Daca este ONG este nevoie de hotararea judecatoreasca prin care se atesta personalitatea juridica si imputernicire pentru cel care semneaza (daca persoana care va semna nu este una dintre cele care se regasesc pe actele de identificare fiscala). La acestea se adauga actul de identitate si stampila persoanei juridice .
Pentru cluburi sportive, birouri de avocatura, birouri notarial, cabinete medicale sunt necesare: autorizarea de functionare din partea Ministerului Sportului, Decizia Baroului de infiintare a biroului de avocatura, Certificat de inregistrare a biroului notarial la Camera Notarilor Publici, autorizatie emisa de Ministerul Sanatatii. La acestea se adauga actul de identitate si imputernicire (daca persoana care va semna nu este una dintre cele care se regasesc pe actele de identificare fiscala) plus stampila.
Acte necesare pentru activarea contractelor pe persoana fizica: In cazul in care esti cetatean roman, cu domiciliul/resedinta/mutatie in Romania, care incheie contractul pentru sine, ai nevoie de Buletin de Identitate sau Carte de Identitate. Pe langa acestea o sa ai nevoie de copie sau originalul facturii telefonice cu dovada platii la zi (fix sau mobil) sau copie sau originalul facturii de electricitate (Renel) cu dovada platii la zi sau copie dupa actul de proprietate al casei sau Certificat de ROL emis de primaria localitatii respective. Numele sau adresa de pe factura, act de proprietate, certificatul de ROL trebuie sa coinicida cu numele sau adresa din CI/BI.
In cazul in care locuiesti cu chirie, trebuie ca pe langa actele de mai sus sa ceri aprobarea scrisa a proprietarului si copie dupa CI/BI al acestuia, copie dupa contractul de inchiriere a imobilului. Acest contract de inchiriere trebuie sa aiba durata mai mare decat durata contractului Boom.
In cazul in care esti cetatean roman ce incheie contractul pentru alt cetatean roman ai nevoie de Buletinul de Identitate sau Cartea de Identitate al tau si al titularului si de procura in original (autentificata la notariat) de unde rezulta capacitatea mandatarului de a incheia contractul de abonament in numele celui care l-a mandatat.
In cazul in care esti cetatean roman domiciliat in strainatate ai nevoie de pasaport romanesc cu viza de domiciliu in strainatate.
In cazul in care esti cetatean strain ai nevoie de pasaport valabil cu viza de intrare in Romania.
|
|
|
|
Unde ne gasesti
Call center
Disponibil 24h: 021- 232.55.66 (tarif local normal) In reteaua Orange: *BOOM (0741.872.666) In reteaua Vodafone: *MYBOOM (0725.125.929) Scrie-ne sau treci in vizita.
Suntem mereu aici
|