Home
> Companie > Noutati
|
|
Atunci cand vrei sa stii despre Boom - Esti client Boom si vrei sa afli despre noile produse si servicii pe care ti le oferim.
- Esti jurnalist si cauti ultimele comunicate de presa ori arhiva lor.
- Esti interesat de domeniu si vrei sa fii la curent cu ce se intampla nou pe piata televiziunii digitale.
- Esti pur si simplu... curios.
Aici vei gasi stiri proaspete despre Boom, ultimele servicii lansate si cele mai noi produse pe care ti le propunem.
|
|
|
10 octombrie 2007 - Campionatul Mondial de Fotbal din 2010 din Africa de Sud se pregateste la Boom Sport One
|
 |
- Sambata, 13 octombrie: 21:30 Uruguay-Bolivia (direct); 23:40 Argentina-Chile (direct)
- Duminica, 14 octombrie: 01:50 Ecuador-Venezuela (direct); 23:55 Columbia-Brazilia (direct)
In acest weekend, Boom vine cu o noua surpriza pentru iubitorii de fotbal. Incepand de sambata, Boom Sport One aduce in exclusivitate Preliminariile Campionatului Mondial din 2010, din zona sud-americana. Se joaca din 2007 pentru 2010. Totul incepe la Boom Sport One: Extrafotbal pe Extrasatelit. Preliminariile sud-americane sunt urmarite de tot globul si acum pot fi vizionate si in Romania. In America de Sud evolueaza cei mai buni fotbalisti ai Pamantului, asa numitii “extraterestri”. De pe teren nu vor lipsi renumitii Ronaldinho, Messi, Kaka, Robinho, Afonso Alves, Dida, Crespo, Dani Alves, dar nici "romanii" Galliquio si Zapata Rufay. Sistemul de joc este in grupa, fiecare cu fiecare, tur-retur. Primele 4 echipe se califica la Mondiale, a 5-a joaca baraj cu echipa de pe pozitia a 4-a din Zona CONCACAF. Preliminariile incep pe 13 octombrie 2007 si se termina pe 13 octombrie 2009. Doi ani sunt necesari pentru pregatirea unui Campionat Mondial. In acest weekend, Boom Sport One transmite 4 din 5 jocuri din prima runda, toate in direct. Sambata, ora 21:30, Uruguay-Bolivia. Fosta campioana mondiala isi croieste drum spre un nou campionat, avand in fata nationala care joaca la cea mai mare altitudine a fotbalului. Sambata, ora 23:40, Argentina-Chile. In pasi de tango, Argentina nu trebuie sa aiba probleme cu Chile, doar il are pe Messi pe teren. Duminica, ora 01:50, Ecuador-Venezuela. In 2002 si 2006, Ecuador a reusit singurele calificari la Mondiale, plecand acum la drum pentru primul "hattrick". De partea cealalta, Venezuela vine cu un Juan Arango in plina forma. Duminica, ora 23:50, Columbia-Brazilia. Campioana mondiala "en-titre" intalneste castigatoarea Copei America din 2001. Ronaldinho fata in fata cu stelistul Zapata Rufay. In acest weekend intra in scena Boom Sport One crema fotbalului mondial: trei campioane mondiale, foste laureate si finaliste ale Copei America. Va fi, desigur, spectacol. Vor fi pase geniale, public fierbinte si patimas. Fotbalul jucat de fotbalisti, arta pe gazon sunt acum in exclusivitate la Boom Sport One. Muchachas y muchachos, la fiesta esta comenzado! Boom Sport detine drepturile exclusive de difuzare a meciurilor de fotbal din liga spaniola si italiana, din preliminariile sud-americane pentru Campionatul Mondial din 2010, precum si cele de difuzare a meciurilor din NBA. Boom reprezinta ultima generatie in tehnologia digitala de distributie multi-channel TV, la nivel national, prin satelit, direct in casa ta. Sistemul digital ofera un numar mare de programe TV si o calitate superioara a receptiei fata de sistemul analogic. In oferta Boom se regasesc canale tematice proprii si transmisiuni live exclusive, oferite prin plaforma Extrasatelit. |
 |
|
|
4 octombrie 2007 - Extracaravana Boom a oferit premii in valoare de peste 50.000 RON
|
 |
Bucuresti - Extracaravana BOOM si-a desemnat castigatorii tombolei. Marile premii constand in 10 LCD-uri merg in judetele Arad, Bihor, Satu Mare, Hunedoara, Prahova si Valcea, de unde provin castigatorii. Extracaravana BOOM a urmarit consolidarea relatiei cu consumatorii, bazat pe interactiune si divertisment, desfasurat in lunile iulie - august. Valoarea totala a premiilor din cadrul extratombolei a depasit 50.000 RON. Timp de 2 luni, in 180 de orase din tara, Extracaravana BOOM a oferit publicului diferite forme de divertisment, prin concursuri, concerte, super oferta la abonamentele Boom si extrapremii. Numarul total al premiilor oferite prin extratombola a fost de peste 2400 si au constat in TV LCD-uri Samsung, scaune de plaja, mingi de fotbal, hamace, sepci etc. Toti cei care au completat taloanele speciale si le-au depus in urnele aflate langa caravana, au intrat in cursa pentru premii. Pentru castigarea televizoarelor LCD au avut sansa cei care au devenit abonati pe parcursul caravanei. Boom Extrasatelit ofera emisiuni si productii proprii, prin intermediul canalelor operate in regim propriu. Boom ofera extrarelaxare cu peste 240 de filme pe luna, difuzate concomitent pe 6 canale proprii, ceea ce inseamna mai multe optiuni la orice ora din zi si din noapte, de la Action la Drama, de la Comedy la Indian si la Classic. Boom Extra te ajuta sa descoperi fascinatia filmelor transmise de Boom, cu detalii despre fiecare productie. Un alt canal propriu, BoomSport One ofera in exclusivitate in Romania meciuri din campionatele de fotbal din Spania si Italia, meciuri explozive din NBA si NHL. Telespectatorii isi pot exprima preferintele pentru meciurile transmise si comenta in direct, intrand in legatura cu comentatorii. In luna iunie, Boom a realizat o premiera de televiziune in Romania: triplu live, cu trei meciuri simultane, pe trei dintre canalele proprii. Boom reprezinta ultima generatie in tehnologia digitala de distributie multi-channel TV, la nivel national, prin satelit, direct in casa ta. Sistemul digital ofera un numar mare de programe TV si o calitate superioara a receptiei fata de sistemul analogic. In oferta Boom se regasesc canale tematice proprii si transmisiuni live exclusive, oferite doar prin platforma Extrasatelit. |
 |
|
|
4 septembrie 2007 - Boom si TEMPO aduc fotbalul adevarat la tine acasa
|
 |
In luna septembrie, Boom si TEMPO continua campania de achizitie initiata in cursul lunii iunie, destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”.
In aceasta faza a campaniei, Boom se adreseaza fanilor sportului, mai ales ai fotbalului, provocandu-i sa raspunda la intrebarea: „Cum aduci o vedeta internationala de fotbal la tine acasa?”. Simpaticele personaje ale campaniei se bucura de prezenta lui Lionel Messi, jucatorul Barcelonei, in marime naturala, dar din carton. Abonatii Boom savureaza live si in exclusivitate fazele de joc ale celor mai buni fotbalisti din Il Calcio si Primera Division, pe BoomSport One, canal operat in regim propriu de catre Boom.
„Am inceput campania cu un mesaj simplu si clar, am adaugat umorul si am decis ca testimonialele sunt cele care vor transmite cel mai bine avantajele de a fi abonat Boom. Pentru aceasta etapa a campaniei, am ales sa transformam "revenirea" pe ecrane a meciurilor din Serie A si Primera Division intr-un trailer de film de razboi. De data asta insa, "trupele" gata de lupta sunt de fapt baietii nostri grasuti din echipa de fotbal deja cunoscuta”, povesteste Silvia Gheorghe, Copywriter TEMPO.
Celor care se aboneaza pana la 31 octombrie, Boom le ofera kit-ul de instalare si 3 luni de abonament gratuit pentru pachetul SuperCinema, care include peste 50 de canale, plus 6 canale exclusive de filme si un canal exclusiv de sport, BoomSport One, cu transmisiuni din Primera Division, Il Calcio, NHL, NBA.
Oferta Boom dureaza pana pe 31 octombrie, iar canalele de comunicare sunt TV, print, online si outdoor.
La realizarea acestei campanii au contribuit: Echipa TEMPO: Copywriter: Silvia Gheorghe Art Director: Dan Costea Creative Director: Miguel Goncalves Fotografie: Cosmin Gogu
|
 |
|
|
27 august 2007 - Echipa noua si mai multa interactivitate la BoomSport One
|
 |
Emisiunea Arta Football a revenit din vacanta cu o echipa de prezentare noua si cu mai multa interactivitate. Orarul a ramas acelasi: live, de luni pana joi, intre orele 22.30-23.30. Noul moderator al emisiunii este cunoscutul comentator sportiv Gabi Safta. Fost jucator de fotbal si cu o experienta de comentator de 17 ani, Safta a debutat in presa sportiva in 1990, sub indrumarea lui Mitica Dragomir si Ovidiu Ioanitoaia. Pasiunea pentru comentarea meciurilor de fotbal si-a dezvoltat-o din copilarie, cand comenta meciurile desfasurate in fata blocului. “Noua provocare mi-a schimbat viata, in sensul ca familia nu ma mai vede decat la televizor. Proiectele in care sunt implicat nu-mi lasa nicio zi libera pe an”, povesteste Safta. Obiectivul stabilit pentru emisiune este sa promoveze, intr-o maniera interactiva, sportul. “Formatul emisiunii ne permite un grad mare de interactivitate cu telespectatorul care, in timp real, poate influenta cursul discutiilor,” afirma Safta. Comunicarea online cu telespectatorii este permanenta, iar abordarea subiectelor este una directa si incisiva, asa cum ne-a obisnuit experimentatul comentator. Alaturi de Gabi Safta, emisiunea Arta Football s-a imbogatit cu doua prezente feminine, debutante pe sticla: Ramona Sindrilaru si Simona Stan, doua blonde simpatice care prezinta, alaturi de Alina Stelescu de la revista VIP, noutati din lumea vedetelor. Mai multa interactivitate De luni pana joi, pe parcursul emisiunii Arta Football, telespectatorii pot intra in direct cu moderatorul si invitatii din studio la numarul de telefon 230.51.76 sau pe email, la adresa artafootball@boomtv.ro. “Arta football” este o emisiune realizata si transmisa exclusiv de catre BoomSport One, prin platforma Extrasatelit. Boom Sport One difuzeaza in direct, incepand cu 25 August, meciurile din campionatele Serie A si Primera Division. Boom reprezinta ultima generatie in tehnologia digitala de distributie multi-channel TV, la nivel national, prin satelit, direct in casa ta. Sistemul digital ofera un numar mare de programe TV si o calitate superioara a receptiei fata de sistemul analogic. In oferta Boom se regasesc canale tematice proprii si transmisiuni live exclusive, oferite prin plaforma Extrasatelit. |
 |
|
|
9 august - Boom si Eurosport2 iti ofera Barclays Premier League
|
 |
 Incepand din 11 August 2007, IN DIRECT si IN EXCLUSIVITATE Eurosport2 transmite - Barclays Premier League 2007, campionatul celor mai bogate cluburi din lume. Fanii din Romania vor putea urmari fotbal senzational 9 luni pe an, cu 6 meciuri din Premier League LIVE si in EXCLUSIVITATE pe weekend, transmisiunile vor fi completate de programe speciale, avancronici si rezumate. Suplimentar fata de Barclays Premier League, canalul ofera LIVE si in EXCLUSIVITATE un bogat calendar international de sporturi precum: Liga Campionilor EHF la handbal, Cupa ULEB la baschet, Marele Premiu Mondial la volei si Liga Europeana de volei, Turneul Mondial de volei pe plaja, US Open, Kick Boxing, Turneul Mondial ASP Surfing si nu in ultimul rand sporturi cu motor pe 2 si 4 roti. Canalul Eurosport 2 este inclus in pachetul de baza SuperCinema Plus fara a necesita plata suplimentara. |
 |
|
|
17 iulie - Schimbare ordine canale
|
 |
De acum va fi mai simplu sa navighezi pe telecomanda. Ti-am pregatit o noua ordine a canalelor. Din 19 iulie va fi mai usor sa gasesti canalul preferat. Programele vor fi ordonate pe categorii: mai intai, cele mai bune posturi romanesti, urmate de canalele de filme, cele de stiri etc. Noua ordine este logica, clara si usor de retinut. - CANALE ROMANESTI DE TOP: 1-8
- FILME: 11-25
- STIRI: 30-32
- DIVERTISMENT: 35-44
- SPORT: 50-55
- PROGRAME COPII: 60-66
- MUZICA: 71-81
- DOCUMENTARE & AVENTURA: 88-95
- CANALE ADULTI: 98-99
- CANAL PROMO: 100
- CANALE INTERNATIONALE: 101-139
- RADIO: 200
- JOCURI: 300
- FILME LA COMANDA: 801-802
Dorim ca experienta Boom sa fie completa: clientii nostri se pot bucura de cele mai bune filme, de canalele de top romanesti si internationale, de sistemul interactiv EPG si de o structura foarte bine organizata a canalelor. Pentru ca suntem mereu activi, in schimbare si pentru ca ne gandim permanent sa iti oferim ceva in plus. |
 |
|
|
2 iulie 2007 - Extracaravana Boom aduce distractia in orasul tau
|
 |
Incepand de astazi, Boom porneste Extracaravana in peste 170 de orase din tara. Extracaravana reprezinta un program de consolidare a relatiei cu consumatorii, bazat pe interactiune si divertisment. Concursuri, concerte, super oferta la abonamentele Boom si extrapremii vor fi gazduite in punctele centrale din majoritatea localitatilor din tara, incepand cu data de 2 iulie, pana la sfarsitul lunii august. Detalii despre Extracaravana pot fi accesate pe pagina web www.boomextra.ro.
Extracaravana duce in toata tara o super oferta pentru cei care doresc sa se aboneze la Boom: 3 luni de abonament gratuit si un cadou pe loc. Pentru toti cei prezenti la Extracaravana, Boom are o extratombola cu peste 2400 de premii. Toti cei care vor completa taloanele speciale si le vor depune in urnele aflate langa caravana, intra in cursa pentru premii. Pentru cei care devin abonati pe parcursul caravanei, Boom are o extrasurpriza: o tombola cu televizoare LCD. Extragerea castigatorilor va avea loc pe data de 1 octombrie 2007, in Bucuresti.
In fiecare zi, trupe indragite vor concerta in punctele centrale din orase, accesul fiind liber. Toti cei care vor participa la concursurile caravanei vor castiga tricouri, sepci, zmee, fluiere, precum si alte premii surpriza din partea Boom.
Valoarea totala a premiilor puse in joc prin intermediul Extracaravanei depaseste 50.000 RON, iar mixul de comunicare cuprinde actiuni de BTL, PR si media locala, reunite sub conceptul "Extracaravana".
Boom Extrasatelit ofera emisiuni si productii proprii, prin intermediul canalelor operate in regim propriu. Boom ofera extrarelaxare cu peste 240 de filme pe luna, difuzate concomitent pe 6 canale proprii, ceea ce inseamna mai multe optiuni la orice ora din zi si din noapte, de la Action la Drama, de la Comedy la Indian si la Classic. www.boomextra.ro te ajuta sa descoperi fascinatia filmelor transmise de Boom, cu detalii despre fiecare productie.
Un alt canal propriu, BoomSport One ofera in exclusivitate in Romania meciuri din campionatele de fotbal din Spania si Italia, meciuri explozive din NBA si NHL. Telespectatorii isi pot exprima preferintele pentru meciurile transmise si comenteaza in direct, intrand in legatura cu comentatorii. In luna iunie, Boom a realizat o premiera de televiziune in Romania: triplu live, cu trei meciuri simultane, pe trei dintre canalele proprii.
Boom reprezinta ultima generatie in tehnologia digitala de distributie multi-channel TV, la nivel national, prin satelit, direct in casa ta. Sistemul digital ofera un numar mare de programe TV si o calitate superioara a receptiei fata de sistemul analogic. In oferta Boom se regasesc canale tematice proprii si transmisiuni live exclusive, oferite doar prin platforma Extrasatelit.
Extracaravana aduce distractia in orasul tau impreuna cu partenerii MV.com, Pepsi si Starfoods. |
 |
|
|
Bucuresti, 8 februarie 2007 - Boom ia pozitie
|
 |
Boom raspunde intrebarilor aparute in ultima saptamana legate de acordarea drepturilor de televizare a meciurilor din Liga I, optiunile 1 si 4
De ce a negociat Boom pentru preluarea drepturilor de transmitere a meciurilor din cadrul optiunilor I si IV?Pentru ca televiziunea noastra este hotarata sa aduca publicului roman cea mai completa oferta de continut sportiv. Postul Boom Sport, difuzeaza in exclusivitate in Romania meciuri de fotbal din liga spaniola PRIMERA DIVISION si italiana SERIE A, precum si meciurile din NBA. De ce a oferit Boom suma de 6 milioane de EURO?Pentru ca Boom recunoaste nivelul fotbalului romanesc, facand cea mai mare oferta individuala pe care cluburile romanesti de fotbal au primit-o in ultimii 15 ani. Daca acesti bani ar fi ajuns la cluburile de fotbal, cu siguranta le-ar fi ajutat sa se dezvolte si nu ar fi servit niste interese personale. Boom este o platforma digitala care se instaleaza contra cost, iar oamenii vor accepta sa plateasca pentru a fi siguri ca pot viziona meciurile preferate.Desigur, exact ca in Franta, Spania sau Marea Britanie. Fotbalul romanesc a crescut, iar ultimele performante din Liga Campionilor sau UEFA demonstreaza acest lucru. Fanii contribuie direct la un spectacol fotbalistic de calitate, iar noi am propus cluburilor cea mai mare suma individuala oferita vreodata pentru transmiterea televizata. Nu in ultimul rand, este o optiune mult mai sigura decat sa cedezi aceste drepturi unei televiziuni care acum nu emite. Boom are doar cateva zeci de mii de abonati, iar numarul fanilor este de sute de mii. Cum vom face fata?Boom este o televiziune tanara care si-a inceput activitatea acum 1 an. Suntem hotarati si puternici din punct de vedere financiar pentru a aduce cel mai bun continut de televiziune. Iata de ce noi investim in: - filme exclusive,
- programe pentru copii exclusive,
- meciuri din Liga Spaniola exclusive,
- meciuri din campionatul Italian exclusive,
- meciuri din NBA exclusive.
Rupert Murdoch si-a lansat propria sa platforma DTH cu televiziunea BskyB in Marea Britanie, difuzand exclusiv Premier League. Noi credem ca si telespectatorii din Romania sunt gata sa-si sustina cluburile favorite platind pentru a avea un fotbal de buna calitate. Superior din punct de vedere tehnologic, sistemul DTH (Digital To Home) are acoperire nationala, se instaleaza rapid si usor iar echipele noastre de specialisti sunt prezente in toata tara pentru a raspunde oricand solicitarilor. Ce garantii ofera alte televiziuni, iar Boom nu a oferit deja?Daca spaniolii de la Primera Division si italienii din Serie A au avut incredere in noi si ne-au vandut drepturi exclusive de difuzare a meciurilor, nu ne lipsesc garantiile pentru campionatul intern, mai ales ca am oferit de departe cea mai mare suma de bani, 6 milioane de Euro, CASH. Toate argumentele ar fi putut fi prezentate daca aceste aceste garantii ne-ar fi fost solicitate vreodata. BOOM TV te asigura ca oricum s-ar finaliza aceasta mega-farsa jucata cluburilor si iubitorilor de fotbal, vom continua sa iti oferim cel mai bun continut de televiziune sportiva si mai mult decat atat. |
 |
|
|
Bucuresti, 9 noiembrie 2006 - Boom Sport transmite exclusiv Serie A si Primera Division
|
 |
Incepand cu 11 noiembrie, Boom lanseaza Boom Sport, un canal sportiv care va difuza in direct meciurile din campionatele Il Calcio si Primera Division. De asemenea, Boom Sport va transmite si rezumatele tuturor partidelor jucate in cadrul acestor campionate. Boom Sport poate fi receptionat din 11 noiembrie de catre toti abonatii platformei digitale, fiind inclus in pachetul Confort, impreuna cu alte 26 de canale, la pretul de 2,9 Euro+TVA. De asemenea, canalul poate fi regasit in diferite alte oferte Boom, asa cum este oferta SuperCinema care include 50 de canale, dintre care 7 canale exclusive, la pretul de 9,99 Euro+TVA. La oferta SuperCinema pentru un contract semnat pe 3 ani de zile, kit-ul de receptie, antena sunt date in custodie, iar instalarea este gratuita. La Boom telespectatorul poate face o alegere de care sa se bucure toata familia si are libertatea de a-si configura propriul abonament. “Boom si-a dorit sa vina in intampinarea tuturor nevoilor de divertisment, completand, o data cu lansarea acestui canal, numarul canalelor proprii care difuzeaza filme, muzica si desene animate,” spune Constantin Druica VP Content & Marketing DTH Television Grup. Toate canalele proprii Boom, Boom Hop!, Boom Action, Boom Comedy, Boom Romance, Boom Indian, Boom Classic, Boom Karaoke, Boom Secrets si Boom Sport sunt distribuite la nivel national, abonarea facandu-se in magazinele de retail din toata tara, precum Altex, Flanco, Media Galaxy, Rombiz, Germanos, Internity, Dasimpex, Vegastel etc. sau apeland la call center (0800.070.777 - apel gratuit). Instalarea se face in maxim 72 de la momentul abonarii. |
 |
|
|
Bucuresti, 18 septembrie 2006 - "Boom HOP", singurul canal educativ pentru prescolari
|
 |
Boom a lansat Boom HOP!, singurul canal de televiziune pentru prescolari, care aduce copiilor din Romania emisiuni: - fara violenta
- cu un continut educativ important
- pliate pe programul lor zilnic
- cu modele pozitive
Boom HOP! ofera celor mici programe care vor creste increderea copilului in propriile forte si vor incuraja un comportament sociabil.  Boom lanseaza odata cu noul canal pentru prescolari un proiect special, cu durata de sase luni, dedicat gradinitelor. La cerere, Boom va aduce Boom HOP! ca suport didactic in gradinitele din tara. Copiii vor avea ocazia sa invete lucruri noi si interesante, iar educatoarele vor primi o mana de ajutor pe parcursul unei zile de lucru. Pachetul pentru gradinite include: - GRATUIT instalarea si sase luni de acces la Boom HOP!
- CUSTODIE, pentru jumatate de an, asupra echipamentului de transmisie
Boom HOP! vorbeste pe limba copiilor cu varsta intre 1 si 7 ani si este singurul canal TV care a identificat nevoile speciale ale copiilor intre 1 si 3 ani. Acestora le este greu sa se concentreze mai mult timp si nu au inca puterea de a intelege povestile complicate. Din acest motiv, programele Boom HOP! au o durata medie de 5 pana la 10 minute si sunt dublate in limba romana sub supervizarea unor lingvisti, care au acordat o atentie deosebita limbajului si tonului folosit, deoarece acesta trebuie sa fie linistitor si prietenos. Programul Boom HOP! urmareste programul zilnic al copilului: 05:30 – 06:30 Matinalul este dedicat celor mai mici dintre cei mici 1-3 ani, pentru ca ei se trezesc primii… 06:30 – 08:00 Este timpul de a merge la gradinita, iar Boom HOP! ajuta parintii sa iasa la timp din casa 08:00 – 13:00 Program pentru copiii care au ramas acasa, cei care nu merg la gradinita 13:00 – 16:00 Program “Welcome home”. Program pentru copiii intre 3-7 ani 16:00 – 19:00 Program pentru intreaga familie, moment in care parintele isi indreapta toata atentia spre copil 19:00 – 20:00 Program de noapte buna |
 |
|
|
Bucuresti, 19 iunie 2006 - Umor de calitate, pasiune si mister prin satelit!
|
 |
BOOM isi extinde numarul de canale proprii, prin lansarea canalelor BOOM Comedy si BOOM Indian.
Bucuresti, 19 Iunie 2006 - Abonatii serviciului digital BOOM se pot relaxa, incepand de azi, vizionand cele mai bune filme si seriale de comedie la BOOM Comedy sau savurand momentele pline de mister din filmele care vor rula pe BOOM Indian.
Povestile amuzante si ingenioase de pe Boom Comedy vor capta atentia printr-un umor fin, situatii si replici inteligente, pline de subtilitate. Abonatii BOOM vor putea viziona in luna iunie seriale de succes precum “ALF” sau “Fresh prince of BelAir” precum si filme cunoscute cum ar fi de exemplu “Asterix si Obelix”, “Bruce Almighty” cu Jim Carrey sau “Whole 9 Yards” cu Bruce Willis.
Pe Boom Indian telespectatorul va descoperi cele mai noi productii indiene. Acesta va putea viziona printre altele “Wife Hai Toh Life Hai” (Partenera de viata), “Chura Liya Hai Tumne” (Mi-ai furat inima) sau “Indian Babu” (Pe urmele trecutului) toate filme dramatice, pline de pasiune si mister, intr-un cadru plin de exotism.
Abonatii BOOM pot avea acces la BOOM Comedy prin achizionarea pachetului Movie 1, la valoarea de 7 Euro/luna (+TVA). Acelasi pachet cuprinde un al doilea canal propriu, BOOM Action precum si HBO, Cinemax si TV100.
BOOM Indian face parte din pachetul Movie 2, alaturi de BOOM Romance si BOOM Classic. Acest pachet cuprinde sapte canale, la cele trei canale proprii adaugandu-se si AXN, AXN SciFi, AXN Crime si TCM. Movie 1 poate fi achizitionat la valoarea de 3,5 Euro/luna (+TVA).
Tot din aceasta saptamana, 10 canale care ruleaza pe platforma digitala BOOM pot fi vizionate si cu audio in limba maghiara. Aceste canale sunt: AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, Animal Planet, Discovery Civilisations, Discovery Science, Discovery Travel & Living, Viasat History, Viasat Explorer, Cinemax. Selectarea limbii maghiare se poate face prin comenzi simple cu ajutorul EPG-ului (Electronic Program Guide). |
 |
|
|
Bucuresti, 5 iunie 2006 - Optiunea canal audio in limba maghiara
|
 |
Din 5 iunie, poti selecta si un canal audio in limba maghiara pentru urmatoarele posturi: - AXN
- AXN Crime
- AXN Sci-Fi
- Animal Planet
- Cinemax
- Discovery Civilisations
- Discovery Science
- Discovery Travel & Living
- Viasat History
- Viasat Explorer
Pentru a accesa versiunea in limba maghiara a oricaruia dintre aceste canale, trebuie sa te conectezi, sa apesi butonul INFO dupa disparitia bannerului si sa folosesti sagetile SUS si/sau JOS pana apare optiunea "magyar" in meniul din stanga. Apasa OK sa il selectezi. Ca sa revii la canalul audio original (ENGLISH), urmeaza aceeasi procedura si selecteaza optiunea "ENGLISH". |
 |
|
|
Bucuresti, 4 mai 2006 - BOOM s-a lansat oficial in Romania
|
 |
BOOM, marca a DTH Television Grup, s-a lansat oficial in Romania, in prezenta unor reprezentanti de seama ai vietii politice, culturale, sociale si mondene. Un show de exceptie, care a dus tehnologia la limita imposibilului si a facut apel la toate simturile invitatilor, a marcat intrarea pe piata a BOOM. Acest brand aduce telespectatorilor din Romania cele mai recente inovatii din industria internationala de home entertainment. Odata cu lansarea BOOM, se lanseaza ultima generatie in tehnologia digitala de distributie multi-channel tv, la nivel national, prin satelit, direct in casele abonatilor.
BOOM ofera o perspectiva noua si neconventionala asupra televiziunii, printr-o mare varietate de programe si o structura a pachetelor cu totul inedita. In oferta initiala, consumatorii pot alege dintre 10 pachete: EASY (canalele romanesti generale), NEWS (canale romanesti si internationale de stiri), LIFE (documentare de interes general), ADVENTURE (documentare despre stiinta, civilizatii, istorie si calatorii), MUSIC, doua pachete MOVIE (canale de filme si seriale), KIDZONE (adresate copiilor), SPORT si, in curand, HUNGARIAN (adresat vorbitorilor de limba maghiara). In cadrul pachetelor, pe langa programele deja existente in Romania, oferta BOOM include si o serie de canale exclusive: Boom Action, Boom Comedy, Boom Romance, Boom Karaoke, Boom Classic, Boom Hop!, Nickelodeon, Nick Junior, Boom Indian, Boom Secrets, cu cele mai bune productii internationale din fiecare categorie, si canalul de autopromovare Boom Public.
In oferta canalelor exclusive sunt incluse filme cunoscute precum: Alexander, 21 de grame, Hero, Pianistul, Ce-si doresc femeile sau Vanity Fair. O noutate absoluta pe piata din Romania o reprezinta programul “karaoke”, unde consumatorii isi pot exersa talentele artistice pe melodiile preferate.
O alta caracteristica a canalelor exclusive Boom este ca nu au pauze publicitare. BOOM aduce de asemenea o serie de inovatii tehnologice: canale interactive de televiziune, Plata-Per-Vizionare, Electronic Program Guide. Canalele interactive imbraca toate formele de divertisment, iar prin intermediul serviciului exclusiv Plata-Per-Vizionare, consumatorul poate viziona cele mai recente productii cinematografice. EPG-ul (Electronic Program Guide) asigura interfata cu utilizatorul, oferindu-i acestuia toate informatiile necesare cu privire la programul TV atat al canalelor retransmise cat si al canalelor Boom. Prin functiile sale, EPG permite selectia canalelor preferate, configurarea sistemului, restrictionarea pana la maximum 5 canale, rezervari de filme, setari de imagine si sunet si multe altele.
Relatia cu clientul reprezinta una din valorile esentiale ale marcii Boom. Clientii beneficiaza de suportul specialistilor BOOM in toate etapele utilizarii serviciului: instalare in maximum 48 de ore si call-center disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
„Dorim ca BOOM sa devina cea mai puternica marca din industria multi-channel tv romaneasca, adresata romanilor de toate varstele, deschisi la inovatie si tehnologie. Prin programele variate, pachetele personalizate si un serviciu cu clientii prompt si flexibil, avem convingerea ca vom face diferenta pe piata de home entertainment din Romania”, a declarat Isaac Waldman, CEO DTH Television Grup.
Preturile abonamentelor variaza intre 0.4 euro/luna pentru pachetul News si 7 euro/luna pentru pachetul Movie 1. Pentru mai multe pachete achizitionate, exista oferte de discount, prin care se pot primi reduceri si/sau pachete bonus.
Distributia este asigurata de HAT Romania, intr-o retea de parteneri care cuprinde peste 1,300 de magazine, atat dealeri GSM (Germanos, Vegastel, Avenir, etc) cat si retaileri de electrocasnice (Altex, Flanco, Rombiz, etc) sau IT (K-TECH, etc) , acoperind intreaga tara. La lansarea comerciala, distributia Boom acopera 195 de POS-uri, in 40 de judete, urmand ca treptat distributia sa se extinda in intreaga retea nationala.
Platforma tehnologica avansata a presupus investitii de peste 15 milioane USD in echipamente.
Misiunea BOOM: Numarul 1 pentru fiecare! Aceasta misiune este sustinuta de gama de servicii tv digitale oferita, de o puternica retea de distributie si de parteneriatele pe termen lung pe care le asiguram colaboratorilor nostri.
Viziunea BOOM: Crearea celei mai puternice marci din industria multi-channel tv romaneasca. Spiritul modern, inovatia, inalta tehnologie, continutul selectiv al propriilor canale, standardele internationale si cel mai bun raport calitate-pret sustin aceasta viziune.
Valorile BOOM: Libertate in alegere Consumatorul poate alege ce tip de programe considera ca i se potriveste, o varietate in divertisment. Emotionant Consumatorul intra intr-un alt tip de mediu, interactionand cu sistemul, pentru eliminarea insatisfactiilor cotidiene determinate de rutina si monotonie. Modern Noua tendinta in industria multi-channel. Uman Consumatorul este centrul preocuparilor noastre, prin produse care-i satisfac gusturile si preferintele. Vizionar Anticipeaza nevoile si preferintele consumatorului. |
 |
|
|
|
Ramai la curent cu ofertele speciale si programele care merita vazute.
Abonare
|